Благодарение на сестра си и опитите да завърша дипломната си работа, имах възможността да се докосна до един невероятен учебник - "Marketing Communications - Interactivity, Communities and Content" на Крис Фил. Учебникът, въпреки името - не е просто учебник за маркетинговите комуникации. Това е учебник за Маркетинга с главно М. Покрай маркетинговите комуникации, авторът успява много неусетно и приятно да вплете всичко свързано с маркетинга - бранд, слоган, опаковка, всичко. Нещо, много хубаво, което ме изненада изключително приятно, е достъпният език, на който е написан. Разбира се, няма го преведен на български, аз самата го четох на английски език. Но езикът, начинът на изразяване, използваните думи са изключително достъпни дори за човек, който не се е занимавал и не се е интересувал от маркетинг преди. Дори смея да твърдя, че ако човек не се е интересувал от маркетинг пак би му било интересно да погледне този учебник, не само заради интересните факти, но и заради примерите, с които е изпълнен.
За мен това дори не е просто учебник, а книга, която си струва да бъде прочетена поне веднъж. Аз самата смятам да си го препрочитам през някакво време.
0 коментара:
Публикуване на коментар